آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی فرایند تأسیس رشتههای جدید دانشگاهی در ایران (مورد علوم انسانی) [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 183-210]
-
آموزش
بررسی میزان بهکارگیری عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی: یک مطالعه ترکیبی ( مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 7-32]
-
آموزش عالی
تحلیلی بر مطالعات انجام شده در زمینه بهرهگیری از روش منتورینگ برای اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 77-102]
-
آموزش کارآفرینی
مطالعه کیفی کاربست بازیهای شبیهسازی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشتههای کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری(مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 53-76]
-
آموزشگری در آموزش عالی
دانش برنامه درسی در آموزشگری: شایستگی حرفهای مغفول در آموزش عالی [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 103-130]
-
آموزش مادام العمر
برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر رویکرد آموزش مادام العمر- رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 37-77]
-
آموزش معادلات دیفرانسیل
مطالعه مؤلفههای برنامه درسی و گرایش مؤلفان کتاب « معادلات دیفرانسیل مقدماتی و مسئلههای مقدار مرزی » [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 157-158]
ا
-
ارتباط
تحلیل کیفی چگونگی ارتباط اساتید با دانشجو معلمان: مطالعه موردی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 155-182]
-
اساتید
تحلیل کیفی چگونگی ارتباط اساتید با دانشجو معلمان: مطالعه موردی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 155-182]
-
استاد راهنمای خوب
ویژگیهای یک استاد راهنمای خوب از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 122-154]
-
اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام
تحلیلی بر مطالعات انجام شده در زمینه بهرهگیری از روش منتورینگ برای اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 77-102]
-
الگوی ارزشیابی پروواس
ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از حیث تربیت معلم پژوهشگر (مورد: پردیس های شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد) [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 78-100]
-
انگیزش پیشرفت
رابطه نگرش تحصیلی و انگیزش پیشرفت با تلقی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 101-121]
ب
-
بازیهای شبیهساز
مطالعه کیفی کاربست بازیهای شبیهسازی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشتههای کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری(مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 53-76]
-
برنامه درسی
بررسی میزان بهکارگیری عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی: یک مطالعه ترکیبی ( مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 7-32]
-
برنامه درسی آموزش عالی
سنتزپژوهی چالشهای برنامههای درسی آموزش عالی کشور در دهه اخیر و راهکارهای پیش رو [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 7-34]
-
برنامه درسی آموزش عالی
برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر رویکرد آموزش مادام العمر- رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 37-77]
-
برنامه درسی آموزش عالی
دانش برنامه درسی در آموزشگری: شایستگی حرفهای مغفول در آموزش عالی [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 103-130]
-
برنامه درسی آموزش عالی- مؤلفههای برنامه درسی پنهان- دیدگاه دانشجویان- هویت علمی
رتبه بندی مؤلفههای برنامه درسی پنهان از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 131-156]
-
برنامه درسی اجراشده
ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از حیث تربیت معلم پژوهشگر (مورد: پردیس های شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد) [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 78-100]
-
برنامه درسی تلفیقی
مطالعه مؤلفههای برنامه درسی و گرایش مؤلفان کتاب « معادلات دیفرانسیل مقدماتی و مسئلههای مقدار مرزی » [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 157-158]
پ
-
پایاننامه
ویژگیهای یک استاد راهنمای خوب از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد: یک مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 122-154]
ت
-
تأسیس رشته
آسیبشناسی فرایند تأسیس رشتههای جدید دانشگاهی در ایران (مورد علوم انسانی) [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 183-210]
-
تحلیل کیفی
تحلیل کیفی چگونگی ارتباط اساتید با دانشجو معلمان: مطالعه موردی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 155-182]
-
تحلیل محتوا
مطالعه مؤلفههای برنامه درسی و گرایش مؤلفان کتاب « معادلات دیفرانسیل مقدماتی و مسئلههای مقدار مرزی » [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 157-158]
-
تربیت معلم پژوهشگر
ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از حیث تربیت معلم پژوهشگر (مورد: پردیس های شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد) [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 78-100]
-
تلقی از کیفیت برنامه درسی
رابطه نگرش تحصیلی و انگیزش پیشرفت با تلقی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 101-121]
چ
-
چالشها
سنتزپژوهی چالشهای برنامههای درسی آموزش عالی کشور در دهه اخیر و راهکارهای پیش رو [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 7-34]
ر
-
راهکارها
سنتزپژوهی چالشهای برنامههای درسی آموزش عالی کشور در دهه اخیر و راهکارهای پیش رو [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 7-34]
س
-
سازنده گرایی
بررسی میزان بهکارگیری عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی: یک مطالعه ترکیبی ( مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 7-32]
-
سنتزپژوهی
سنتزپژوهی چالشهای برنامههای درسی آموزش عالی کشور در دهه اخیر و راهکارهای پیش رو [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 7-34]
ش
-
شایستگیهای حرفهای
دانش برنامه درسی در آموزشگری: شایستگی حرفهای مغفول در آموزش عالی [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 103-130]
ع
-
علوم اجتماعی و رفتاری
مطالعه کیفی کاربست بازیهای شبیهسازی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشتههای کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری(مطالعه موردی: دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 53-76]
-
علوم انسانی
آسیبشناسی فرایند تأسیس رشتههای جدید دانشگاهی در ایران (مورد علوم انسانی) [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 183-210]
م
-
مدیریت کلاس درس
تحلیل کیفی چگونگی ارتباط اساتید با دانشجو معلمان: مطالعه موردی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 155-182]
-
منتورینگ
تحلیلی بر مطالعات انجام شده در زمینه بهرهگیری از روش منتورینگ برای اعضای هیئت علمی دانشگاهها [دوره 7، شماره 14، 1395، صفحه 77-102]
ن
-
نگرش تحصیلی
رابطه نگرش تحصیلی و انگیزش پیشرفت با تلقی دانشجویان از کیفیت برنامه درسی [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 101-121]
ی
-
یادگیری مادام العمر
برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر رویکرد آموزش مادام العمر- رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 13، 1395، صفحه 37-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد